venerdì 9 novembre 2007

Arriciviamo e molto volentieri pubbrichiamo
NNI SCRIVE PIRSONALMENTE IL SINNACO DI VIGATA

Carissimu Filì,
mi liggivu il tò articolo "Complitto d'intressi alla vigatisa", ca mi fici arridiri assà, unni dici ca iu, quali sinnacu e dipennenti Anal, fussi in “complitto di interessi”. In primisi, mi complimentu cu tia pa cuncissioni do telefunu, ca pensu ca finalmente ti dettiru, vasannò un putivitu pubblicari a tò preziosa littra su Internetti. Mi dispiaci, però, ca puru tu ti metti a ripistiari la questioni do complittu di interessi, ca un c’è completamenti: forsi appa essiri picchì un ti putivitu collegari ca riti pi mancanza da cuncissioni do telefunu. Ti fazzu, comunchi, un riassuntu de puntati precedenti do romanzu c’ama avutu cu avutri cristiani, comu a tia pocu informatizzati.

I causi di incompatibilità o di complittu di interessi si trovanu scritti nnè liggi rigionali nn. 7/92 e 31/86 ca ora po’ truvari, spurniciannnuti un pocu, supra Internetti. Iu, all’Anal (quantu mi piaci stu nomu ca ci dasti all’Agenzia!!), un sugnu né amministraturi, né sociu, né dirigenti: sugnu un semplici dipennenti senza putiri di rappresentanza (chi paruluni!) e, parciò, senza nisciuna responsabilità dicisionali.
E vidi ca u pani, a mia, l’Anal mu duna comunchi, sia ca u rigassificatori si fa, sia ca un s’avissa fari, essennu iu un dipendenti pubblicu, vincitori di concorsu.
Fra l’avutru, pi daccamora, u pani a mia mu dunanu i Marinisi, vistu ca mi trovu in aspettativa. Perciò pozzu parlari liberamente do rigassificaturi senza nisciun problema e senza nisciuna preoccupazioni, supirattuttu di sicurezza pirsonali.
Cu sta scusa, ti vuliva distogliri dall’insano proposito di viviriti dumila cafè: ma chi ssì pazzu? Un sintomo ti piglia! Lassa perdiri, statti tranquillu e naviga, ora ca po’, alla ricerca di liggi e articoli ca ti ponnu serbiri pi putiri parlari megliu do complittu.
A prossima vota, pi evitari sti mali figuri, chiamami prima, ca t’aggiornu.
Ti salutu affettuosamente

Gero Muletto
Sinnaco di Vigàta

Posti scrippitum:

  1. Vidi ca semu cinqu frati masculi, parciò un mi pozzu offenniri pi “argomenti anatomici” di soru fimmini picchì unn’aiu;

  2. Occhiu o mulettu, notoriamente dotatu di attributi equini.

***
Caro Sinnaco,
intantamente grazzi per avirci scrivuto ed elevato accussì alla dignità di vero organo d'impormazioni.
Per tempestività pubbrico la tua littra immediatamenti, rimannando la mia risposta a doppo pranzo datosi ca Concittina, la mia cammarera, ha 'mpiattato in questo preciso 'ntifico momento cavatuna frischi frischi col suco di carne. Siccomo col sciaureddro dilicato del suchetto mi smorcò un certo pititto... Sinnaco, a favorire!

Mi scuso per il ritardo di du' jorna, ma più che un pranzo fu una schiticchiata, senza considerari che Cuncittina quattro corpa di doppopranzo si li merita sempri. Ma sopravvoliamo...
Signò Sinnaco, intantamente sappia che nisciuno voliva offenderla, nè parlanno di complitto d'intressi, nè tantomeno nel passaggio al quale vossia fa riferimento ("argomenti anatomici di soru fimmine". Per quest'urtima specialmente trattavasi di citazione (La concessione del Telefono, Sellerio 2001, pag. 22) e non di riferimento a soro fimmine che benissimo sappiamo vossia non ha. Su una cosa vossia ha forse raggione: complitto d'intresse è cosa regolata dalla liggi, come del resto vossia stesso spiega benissimo nella missiva. Meglio è allora sostituiri queste palore con un concetto: diciamo un'eleganti quistione d'opportunità? Ma non voliamo pir questo incarcare ulteriormente sulla quistione, del resto mi pariva stremamente chiaro e netto il giudizio positivo assà tanto sulla sua pirsona quantamente sulle sue capacità amministrative. Ma dovenno fare una sarsiata... Non ci ha mai spiorato il dubbio che vossia siggisse contemporaneamente stipennio Anal e 'ndinnità di sinnaco. Circa le 'ndinnità di carrica, perautro, in autra parte di questo giornale attroverà il nostro preciso punto di vista. Concludenno, la arringrazio per la cordialità con cui ha accogliuto il nostro Corriere di Montelusa (e le preannuncio l'imminente uscita anche dell'edizione di Vigàta) che addimostra - ma non avevamo dubbi - la sua simpatia e il suo (ci lo scrivo in 'nghilese dato il suo aplomb molto british)
sense of humor. La saluto affittuosamente
Filippo Genuardi

Ps: Vidica non mi permetterei mai di darti dello scecco. E comunque, quanto alla quistione dell'attribuzzione equina, tranquillo: semu du'.